FANDOM

Zbrojne starcie na tle rabunkowym trwające 3 dni, do którego doszło wiosną 2003r. pomiędzy gangiem lekarzy Fidela Castro, a grupą warszawskich historyków.

Do wydarzeń tych doszło w podwarszawskiej Magdalence w Bunkrze Spotkań z Historią, ówczesnym ośrodkiem historyków polskich.

Gang lekarzy Fidela Castro próbował zdobyć pamiętniki słynnego Wyrwigłowa z Witnicy, w których była opisana tajemnica długowieczności pozwalająca dożyć ponad 1100 lat. Próba kradzieży mimo użycia najnowocześniejszej broni i ciężkiej artylerii zakończyła się niepowodzeniem. Obecnie miejsce przechowywania pamiętników jest nieznane.

Walka o sieć podziemnych tuneli Fidela CastroEdytuj

Dochodzenie w sprawie ataku na bunkier pozostaje do dziś tajne, a teren ten jest zamknięty. Mimo to doszło do przecieków ze śledztwa, które ujawniły, że gang lekarzy Fidela Castro dostał się do Polski podziemnym tunelem wprost z Kuby. Niepotwierdzone informacje mówią że sieć tych tuneli oplata cały świat i obecnie jest o nie prowadzona wojna pomiędzy wojskami Polskimi a Kubańskimi.

Także w sferze plotek jest to że po roku walk polski Sztab Główny utworzył nowy rodzaj wojsk - Marynarkę Podziemną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki