FANDOM

Banner-historia

HISTORIA CIE WZYWA!
Witaj! Aktualnie znajdujesz się na stronie należącej do tzw. History by Arek214 zapoczątkowanego przez użytkownika Arek214

Autor z jednej strony zachęca do edytowania i wzbogacania treści artykułów należących do cyklu o nowe wątki, ale też prosi o zachowanie "realistycznego" klimatu.

Konstantyn I Nieposkromiony- władca Królestwa Mefozu, który rozciągnął jego terytoria na dużą część Europy. Zasłynął ze swojego nieposkromionego charakteru, od którego pochodzi jego przydomek.

Historia Edytuj

Pierwsze lata Edytuj

Urodził się w 23 roku naszej ery w stolicy Królestwa Mefozu. Od najmłodszych miał trudny do poskromienia charakter. Dużo czasu poświęcał na treningi łucznictwa i walki na miecze. Wymykał się sam z pałacu na swoim koniu i urządzał sobie długie, czasem nawet wielogodzinne przejażdżki. Miał własne grono przyjaciół, z którymi spędzał wolne życie.

Aranżacja ślubu Edytuj

W wieku 14 lat jego ojciec postanowił ożenić go z księżną Pariagów, Paryntią. Wyprawiono huczne wesele, całe te wydarzenie nie spodobało Konstantynowi.

Koronacja Edytuj

Z powodu starości, jego ojciec nie mógł pełnić już swojej funkcji. Dzięki temu Konstantyn został koronowany na króla dużo szybciej niż poprzednicy, bo zaledwie w wieku 16 lat. Jednak jego rządy były jeszcze ograniczone przez Radę Królewską.

Okres po koronacji Edytuj

Last-Legion

Konstantyn na czele swych wojsk.

Nie jest znane, co w tym czasie robił. Kroniki królewskie mówią, że w tym czasie zajął się zbieraniem sojuszników w tubylczych klanach na zachodzie, szczególną pomoc zaoferowali Draungowie i Hunowie. Jak mówią Kroniki bardzo honorowy i waleczny lud był z tych Draungów. Sam zaś począł zbierać wielką armię i flotę. Wkrótce był gotów, by wszcząć największą wojnę swoich czasów.

Podboje Edytuj

Osobny artykuł: Kronika podbojów. Edytuj

Wyprawa na Ukrainę Edytuj

Po ukończeniu przygotowań wyruszył na północ. Szybko pobił tamtejszych władców i zagarnął ich ziemie. Zasłynął wtedy ze swojego okrucieństwa.

Podbój księstw Czeskich Edytuj

Podbój Ukrainy nie ostudził jego zapału i ruszył dalej na zachód i zaczął podbijać księstwa tam leżące. Stamtąd przywiózł sobie Sokole Oko.

Marsz na północny-zachód Edytuj

Kolejnym jego celem były ziemie leżące na północnym-zachodzie. Wyruszył tam niezwłocznie, mimo narzekań swoich dowódców. Zdobył tam liczne bogactwa i niewolników.

Zdobycie Morza Bałtyckiego Edytuj

Morza Bałtyckiego nie zdobył siłą. Władcy znad morza sami oddale mu je ze strachu przed jego gniewem.

Dalsze losy Edytuj

Przez resztę swojego życia kontynuował podboje, ale już nie w takim stopniu. Miał wiele żon oraz spłodził wiele dzieci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki