Fandom

Alternatywna historia

Niemcy (World of Tomorrow)

Przekierowano z Czwarta Rzesza (World of Tomorrow)

93strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Czwarta Rzesza, pospolicie nazywana po prostu Niemcami, to państwo powstałe na krótko po zamachu na Kanclerzową Merkel, oraz nadanie uprawnień nadzwyczajnych Christianowi König.

Historia Edytuj

24 stycznia 2030 roku AD, Kanclerz Frank-Walter Steinmeier prowadził przemowę na konferencji prasowej w Berlinie, gdy kilkunastu uzbrojonych islamskich ekstremistów rozpoczęło atak na Kanclerza. Jeden z bojowników podbiegł, i mimo iż kilkunastu policjantów zdążyło oddać w niego strzały, wysadził się on w pobliżu Steinmeiera, co skutkowało jego zgonem. Po tym wydarzeniu w wszystkich większych miastach Niemiec odnotowano liczne ataki bojówkarzy. W owym wydarzeniu życie utraciło sporo innych niemieckich polityków, wszyscy wyraźnie atakowani w celach pozostawienia tylko islamskich przedstawicieli, a kilka godzin później, z pośród trzech innych (jeden z nich będąc reprezentantem Partii Islamskiej) wybrano Christiana Königa, niezależnego polityka, który natychmiastowo wprowadził stan wyjątkowy, i wysłał siły zbrojne Niemiec do wszystkich dużych miast w Niemczech. Po kilku dniach, armii udało się wyeliminować większość bojówkarzy, a reszta poddała się. Christian został demokratycznie wybrany Kanclerzem za swoją świetną postawę i szybkość reakcji, a zaledwie dzień później, 30 stycznia, ogłosił Republikę Federalną Niemiec Czwartą Rzeszą, ku zdziwieniu i gniewie swojego ludu. Założył on siły porządkowe Feldjägerkorps, którzy zaczęli rozbijać zamieszki spowodowane utworzeniem państwa nawiązującego do Nazistów sprzed prawie stu lat. Trzy dni później przeszła ustawa oznajmiająca, że wszyscy imigranci z krajów arabskich nie mają pozwolenia wejścia do Niemiec, a granica została umocniona ciężkimi patrolami, a wszyscy obecni w Niemczech, jeśli mają związki z atakami, zostaną z deportowani lub poddani egzekucji (Christian również odnowił karę śmierci). Tydzień później, Kanclerz König ogłosił przemianowanie Bundeswehry na Bundeswehrmacht a Marynarkę na Kriegsmarine, a sam ogłosił, iż jego pogląd na narodowy socjalizm nie ma nic wspólnego z ruchem Adolfa Hitlera, mając jedynie wspólną nazwę, różniąc się poglądami, tak jak brak rasizmu i eugeniki, antysemityzmu oraz faszyzmu, promując agrykulturę, rozwój gospodarczy, społeczny i ekologiczny, socjalizm, niemiecki re-militaryzm oraz jedność Germańską.

Siły Zbrojne Edytuj

Bundeswehrmacht Edytuj

Na Siły Zbrojne Czwartej Rzeszy składa się około 6 milionów żołnierzy i dodatkowych 2.5 milionów rezerwistów, głównie z poboru. Przed dojściem do władzy Kanclerza Christiana, Siły Zbrojne Bundeswehr były bardzo małe, posiadając zaledwie 139 tyś. aktywnych żołnierzy i rezerwistów.

Heer Edytuj

W Armii Naziemnej Czwartej Rzeszy, znanej jako Heer, znajduje się 1,523,000 żołnierzy, oraz 100,000 rezerwistów. Na ich wyposażenie składa się standardowy uniform bojowy wyposażony w kamuflaż Flecktarn, podstawowy ekwipunek eksploatacyjny, granaty, samoskładająca, metalowa maska gazowa typu Angriff Gasmaske m. II, pistolet Sturmomnipistolen 29 oraz karabin maszynowy Sturmgewehr mark 28.

Kriegsmarine Edytuj

Marynarka niemiecka została przemianowana na Kriegsmarine. Na jej siły wchodziło 120 tysięcy żołnierzy i 30 tysięcy rezerwy.

Luftwaffe Edytuj

Siły powietrzne zostały mocno zwiększone, czyniąc lotnictwo niemieckie jednym z największych na świecie. W 2032 roku posiadała ponad pół miliona aktywnych żołnierzy i 250 tysięcy rezerwy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki