FANDOM

Banner-historia

HISTORIA CIE WZYWA!
Witaj! Aktualnie znajdujesz się na stronie należącej do tzw. History by Arek214 zapoczątkowanego przez użytkownika Arek214

Autor z jednej strony zachęca do edytowania i wzbogacania treści artykułów należących do cyklu o nowe wątki, ale też prosi o zachowanie "realistycznego" klimatu.

Królestwo Shen później znane jako Cesarstwem Shen – zostało założone przez Tai Shena w 82 roku p.n.e. na terenie Kontynentu Śródlądowego, a także na niewielkim skrawku Azji Wschodniej. Państwo jest członkiem MSNP.

Historia

Gdy w Cesarstwie Chińskim doszedł do władzy nieudolny Cesarz, nastroje w całym państwie zaczęły się pogarszać. To doprowadziło do wielu buntów. Jednym z nich był bunt Li Chena, aby go zdławić, został wysłany Tai Shen. On jednak sprzymierzył się z buntownikami i rok później ogłosił powstanie królestwa. Cesarz nie mógł nic zrobić w tej sprawie, gdyż był mocno osłabiony. Istniało do 201 roku n.e., wtedy to podzieliło się na szereg mniejszych państewek. Jednak w 1923 roku n.e. doszło do ponownego zjednoczenia państwa. Teraz pod nazwą Cesarstwo Shen. Jego początki nie należały do najłatwiejszych. Musiało zmierzyć się z Japonią i Chinami. Po kilku latach wojen udało się wywalczyć niepodległość. Cesarstwo nie brało udziału w II wojnie światowej. Przez ten czas budowało swoją potęgę militarną i handlową. Ponad 40 lat po założeniu, Cesarstwo zdołało przejąć kontrolę nad całym Kontynentem Śródlądowym. W 2014 roku zaczęło negocjacje z europejskim państwem, IV Rzeczpospolitą, a pół roku później zostało utworzone MSNP, które tworzyło jeszcze kilka innych państwa. Niedługo po tym w Cesarstwie zaczęły powstawać liczne drogi, którymi zaczęto wozić rozmaite produkty z uprzemysłowionych prowincji. Rok potem państwo zaczęło się zbroić, gdyż MSNP chciało zaatakować Rosję i doprowadzić do jej upadku.