FANDOM

Aśtar Szeran- Komunista, zbrodniarz wojenny, jeden z Przedwiecznych. Fałszywy prorok, w 1781 objął władzę w Rzeczypospolitej opuszczonej przez Szymona Arkaniowicza, i wprowadził w niej terror. Za jego rządów ziemia prawie upadła. 11 listopada 2020 zostaje jednak zabity przez Jarosława Kaczyńskiego, którego to namaścił Czarny Husarz.

BiografiaEdytuj

Przybył do wszechświata wraz z innymi Przedwiecznymi. Zwsze zazdrościł Czarnemu Husarzowi tego, że rządził on Imperium Lechitów- po tysiącach lat spisków udało mu się obalić swego rywala poprzez zniszczenie Polski fortelem- wraz z Watykanem i żydowskim agentem, Mieszkiem zainicjował upadek tego wspaniałego państwa. Przez setki lat miał spokój, iż Korona była nękana konfliktami. Jednak gdy w 1655 Szymon Arkaniowicz przejął tron i go wypędził, ten musiał cierpliwie czekać aż będzie mógł wyjść z ukrycia. Aśtar ujawnił się w 1781, kiedy to przejął władze w Rzeczypospolitej pod postacią proroka. Szybko okazał się być tyranem i okrutnikiem, zmienił świat w piekło a papieża zabił. Przez prawie 300 lat lud Polski był ciemiężony, aż w 2020 nadszedł potomek Lechitów- Jarosław Kaczyński, pokonał Aśtara w Bitwie pod Watykanem. Od tamtej pory na Ziemi było tylko jedno państwo- Polska.
Kaczuy

Największy wróg Aśtara

Więcej z Fandomu

Losowa wiki